Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Anskaffelsesprosesser

DHL er opptatt av å balansere både kliniske og finansielle behov, for å oppnå best mulig verdi. Vi samarbeider med kunder og klienter på alle plan av anskaffelsesprosessen, og arbeider tett med alle størrelser leverandører.
DHL tilbyr en bredt utvalg av spesialisert anskaffelsestjenester for helsesektoren. I 2006 inngikk vi en 10 års kontrakt på anskaffelser og logistikk med the English National Health Service (NHS), hvor vi er ansvarlig for å administrere innkjøp av mat, sengetøy, kontorutstyr, kontorrekvisita, rengjøringsmidler, pasientklær, medisinsk og kirurgisk utstyr (slik som operasjonsutstyr og maskiner), samt påkledning og annet utstyr.

DHLs tjenester innen anskaffelsesprosesser:

  • Prissetting
  • Vareutvalg
  • Vareforråd og arbeidseffekter
  • Kontraktshåndtering
  • Anskaffelsesplanlegging
  • Teknologi- og innovasjonssystemer