Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Ris eller ros? Gå rett til toppen!

I DHL Express ønsker vi å gi topp service og gjøre ting riktig første gangen- hver gang. Imidlertid skjer det enkelte ganger at våre tjenester ikke innfrir kundens forventninger. Ønsker du å rette en klage eller gi oss en konstruktiv tilbakemelding, vil
Terje Aarbog, administrerende direktør og Nina Bjørlo, kundeservicesjef gjerne ta imot dine innspill.
Mange kunder er avhengig av DHL hver dag, og vi håndterer tusenvis av forsendelser daglig. Dersom du er imponert over vår håndtering og service, og ønsker å gi oss ros vil Terje Aarbog og Nina Bjørlo gjerne høre fra deg.
Å forstår hva du mener om vår service, om den er god eller dårlig, er avgjørende for oss. Uten slike tilbakemeldinger kan vi vanskelig bli bedre. Velg enten Terje Aarbog eller Nina Bjørlo og la dem få vite hva du mener. Det er fint om du oppgir ditt telefonnummer så vi kan ta kontakt med deg.

Terje Aarbog
Administrerende Direktør

Epost Terje Aarbog

Nina Bjørlo
Kundeservicesjef

Epost Nina Bjørlo
Terje Aarbog og Nina Bjørlo kan forsikre deg om at dine tilbakemeldinger vil bli håndtert umiddelbart, og du vil motta et svar fra oss innen to virkedager.
Ønsker du å komme i kontakt med oss umiddelbart, ta kontakt med DHL Express KundeserviceContact Us.
 
Sporing
Sporing Flere sporingsmuligheter