Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Gå papirløs med elektronisk fakturering

Spar tid og bli mer effektiv med vår nye elektroniske faktureringsløsning. Vi gir deg faktura på epost og tilgang til fakturaarkiv på nett.

Hva er elektronisk fakturering?

Vår elektronisk fakturering er et alternativ til post. Det gir deg en nøyaktig, rask og effektiv håndtering av leverandørfakturaer. Det er mange fordeler knyttet til online håndtering av fakturaer - ikke bare i DHL-sammenheng.
Elektronisk fakturering er enkel i bruk og krever ingen opplæring. Du kan bruke systemet til å se nye efakturaer, søke i arkiverte fakturaer og importere fakturainformasjon direkte inn til ditt regnskapssystem.
Spørsmål eller informasjon kontakt DHL Express Kundeservice

Kom I gang med elektroniske fakturering

Brukernavn/passord
Ved registrering vil du bli tilsendt et brukernavn og et midlertidig passord som du må endre ved første innlogging. Når du har registrert deg for elektronisk fakturering kommer du ikke til å få sendt flere papirfaktura.
Innlogging
Du kan logge deg inn når som helst, og på hvilken som helst PC med internett. Der kan du se dine fakturaer, søke i arkiverte fakturaer (i opp til 12 mnd) samt importere fakturainformasjon sikkert inn i ditt regnskapssystem.